Baza wiedzy | Hug my social

Nasz #Know-Hug

#Go up by hugs!

Systematycznie uzupełniaj wiedzę dzięki naszym publikacjom. Przeprowadzimy Cię przez zasady rządzące światem social media, pokażemy aktualne dla branży mother&baby trendy. Pomożemy wybrać i zrozumieć to, co najważniejsze dla relacji Twojej marki z rodzicami.

Dzielimy się naszym #Know-Hug w ramach:

raportów

dzięki którym zrozumiesz najbardziej wymagającą grupę odbiorców w social media, jaką są rodzice.

trendairów

które pomogą Twojej marce być zawsze na bieżąco z kluczowymi trendami i kierunkami.

bloga

na którym znajdziesz artykuły dotyczące zarówno marketingowych nowinek z branży mother&baby, jak i zasad rządzących światem social media.

Wybierz kategorię, która najbardziej Cię interesuje!

Bez kategorii

Kiedy i jak często publikować w mediach społecznościowych (na Instagramie, Facebooku, Twitterze)?

Godziny, dni i częstotliwość publikacji postów to dla wielu marketerów trudna do rozwiązania zagadka. Nie ma bowiem jednoznacznych wskazówek i schematów, które gwarantowałyby treściom popularność. Pory publikacji należy planować, kierując się przez wszystkim potrzebami naszych odbiorców i jedynie wspomagając się dostępnymi statystykami ze sprawdzonych źródeł. O tym, jak to robić, piszemy w niniejszym artykule. Kiedy […]

blog

Jak działa algorytm Instagrama?

To, jakie treści wyświetlają się użytkownikom po zalogowaniu na Instagrama, nie jest przypadkowe. Decyduje o tym algorytm. Jego celem jest jak najlepsze dopasowanie wyświetlanych informacji do zainteresowań i preferencji odbiorcy. W jaki sposób się to odbywa? Dokładne mechanizmy algorytmu znają tylko inżynierowie Instagrama, jednak niektóre z tych założeń ujrzały światło dzienne i obecnie pomagają marketerom […]

blog

Formaty postów na Facebooku – rodzaje, dobór, skuteczność

Na Twoim fanpage’u dominują posty ze zdjęciem i krótkim opisem? Zmień to! Poznaj różne formaty postów, które pomogą Ci urozmaicić komunikację na Facebooku. Zadbaj nie tylko o treść, ale także o formę swoich publikacji i dostosuj ją do najbardziej wymagającej grupy odbiorców w social media – rodziców. Rodzaje postów na Facebooku: wybrane typy i możliwości […]

blog

Agencja jako Partner, który mówi prawdę. Dlaczego bezkrytyczne zgadzanie się z klientem jest złe?

Marketerze, CEO! Współpracujesz z agencją social media, która przytakuje każdej Twojej uwadze i potulnie wdraża każdą poprawkę? Zastanów się… czy nie zmienić podwykonawcy na prawdziwego Partnera. Kogoś, kto ramię w ramię pójdzie z Tobą po sprzedażowy i wizerunkowy sukces Twojej marki. Dlaczego bezkrytyczne zgadzanie się z klientem jest złe? Agencji, która nie potrafi konstruktywnie zmodyfikować, […]

blog

Jak dobrać influencera do kampanii i… nie dać się oszukać?

Statystyki i osobowość influencera zapowiadają skuteczność kampanii? Zanim podejmiesz decyzję o współpracy, przeczytaj nasz poradnik. Dowiedz się, jak zweryfikować influencera i uniknij rozczarowań związanych z brakiem efektów! Dobór influencera: 2 podstawowe zasady Zacznij od… swojej marki Przyjrzyj się usłudze/produktowi. Określ, jakie cechy i korzyści chciałbyś promować z pomocą influencera. Zastanów się też, jaki cel ma […]

blog

Komunikacja na linii klient-agencja – jak to robić, aby każdy był zadowolony?

Niełatwo jest zbudować relacje, a jeszcze trudniej je utrzymać – zwłaszcza w branży marketingowej, w której istotną rolę odgrywają czynniki finansowe, pojawia się presja czasu, a model działania wymaga bieżącej aktualizacji i zmian. Jak powinna przebiegać współpraca na linii klient-agencja, aby przyniosła ona korzyści obu stronom? W artykule przedstawiamy komunikacyjne zasady, które są fundamentami satysfakcjonującej […]

raport

Mother&Baby po Covidzie: jak się wybić dzięki działaniom w social mediach?

Konsument-rodzic pilniej przygląda się swoim wydatkom, rewiduje swój system wartości, stawiając bezpieczeństwo na pierwszym planie. Sprawdź, jak odpowiedzieć na jego nowe potrzeby w social mediach!

blog

Piksel Facebooka – czym jest, jak go zainstalować i używać?

Chcesz efektywniej wykorzystywać budżety reklamowe? Piksel Facebooka to narzędzie dla Ciebie! Sprawdź, jak je wdrożyć i poznaj korzyści, które możesz dzięki niemu osiągnąć. Co to jest Piksel Facebooka? Piksel Facebooka to krótki fragment kodu, o długości zaledwie kilku linijek tekstu. Jest on unikalny dla każdego konta reklamowego i przeznaczony do całkowicie bezpłatnego wykorzystania. Kod Piksela […]

blog

Jak skontaktować się z działem pomocy Facebooka?

Problemy z kontem, płatnościami za reklamy… Powodów, by skontaktować się z działem pomocy Facebooka jest sporo. Sprawdź, co zrobić, jeśli w swoich działaniach napotykasz trudności, z którymi nie sposób sobie poradzić bez pomocy przedstawiciela portalu. Zanim się skontaktujesz: Centrum Pomocy Zanim podejmiesz próbę osobistego kontaktu, przejrzyj Centrum Pomocy Facebooka. W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na […]

blog

Tworzenie konta YouTube marki – jak to zrobić? Poradnik krok po kroku

Prawie dwa miliardy – tyle osób korzysta z YouTuba w ciągu miesiąca. Wśród nich są Twoi odbiorcy – rodzice – którzy szukają rozmaitych treści: poradnikowych, edukacyjnych, rozrywkowych. Dostarcz im tego, czego szukają! Ale najpierw… zadbaj o stworzenie przestrzeni dla Twojej marki w serwisie YouTube! Zanim zaczniesz… konto Google marki Logowanie do serwisu YouTube wymaga posiadania […]