AA Intymna portfolio projektów | Hug my social

Zakres działań:

  1. Komunikacja na Facebooku w zakresie kampanii
  2. Wdrożenie nowej strategii komunikacji

Kobiece #HugStory

Pielęgnacja intymna – temat często traktowany przez marki po macoszemu, w sposób ogólny, symboliczny i… mało przydatny. A przecież higiena intymna jedna z najistotniejszych kwestii dla kobiet, szczególnie mam – tych obecnych i przyszłych!

 

 

 

 

Opracowaliśmy kampanię digital z serią krótkich video spotów utrzymanych w formie patentów i porad kobiet dla kobiet. Pamiętaliśmy o tym, że kobiece potrzeby są różne – w zależności od wieku, przyzwyczajeń, stylu życia. Dlatego do współpracy zaprosiliśmy 3 influencerki. Wśród nich nie mogło zabraknąć mamy!

 

 

O higienie intymnej dla mam opowiedziała Dominika Polak.

 

 

Kampanię video wsparła komunikacja na Facebooku z dodatkowymi poradami od marki AA Intymna.