11 miesięcy współpracy z Espiro zaowocowało wzrostem liczby zaangażowanych mam.
W ciągu 11 miesięcy posty Espiro dotarły
do prawie 2 mln użytkowników
Każdego dnia Espiro docierało do 1579 mam
(średni zasięg dzienny).
Ogromną popularnią wśród fanów cieszyły się konkursowe aktywacjach,
organizowanych zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.
Zasięg całkowity: 83 497
Reakcje: 299
Udostępnienia: 55
Komentarze: 595
Liczba zgłoszeń: 186
Zasięg całkowity: 54 759
Reakcje: 427
Udostępnienia: 151
Komentarze: 1 075
Liczba zgłoszeń: 439
Kreacje i linie postów przygotowaliśmy tak, aby uświadomić mamom, że produkty Espiro są dla nich szansą na lepszą jakość opieki nad dzieckiem. Komunikację oparliśmy przede wszystkim o edukację i doświadczenia mam, które już korzystają z wózków czy fotelików Espiro.
Mamy chętnie reagowały na publikowane treści. Nasze posty zdobyły ponad 5 000 reakcji, które były niemal w 100% pozytywne! Udało nam się zbudować naprawdę zaangażowaną społeczność.
Na Instagramie kontynuowaliśmy komunikację wdrożoną na Facebooku.
Wykorzystywaliśmy jednak inne formaty, m.in. InstaStories, które okazały się strzałem w dziesiątkę
w przypadku Instamam.