Espiro portfolio projektów | Hug my social

Zakres działań:

  1. Stała obsługa mediów społecznościowych
  2. Tworzenie kreacji i komunikacji
  3. Kampanie płatne
  4. Moderacja
  5. Konkursy

Efekty

11 miesięcy współpracy z Espiro zaowocowało wzrostem liczby zaangażowanych mam.

W ciągu 11 miesięcy posty Espiro dotarły
do prawie 2 mln użytkowników

Każdego dnia Espiro docierało do 1579 mam
(średni zasięg dzienny).

Konkursowy strzał w dziesiątkę

Ogromną popularnią wśród fanów cieszyły się konkursowe aktywacjach,
organizowanych zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.

Zasięg całkowity: 83 497
Reakcje: 299
Udostępnienia: 55
Komentarze: 595
Liczba zgłoszeń: 186

Zasięg całkowity: 54 759
Reakcje: 427
Udostępnienia: 151
Komentarze: 1 075
Liczba zgłoszeń: 439

Komunikacja na Facebooku

Kreacje i linie postów przygotowaliśmy tak, aby uświadomić mamom, że produkty Espiro są dla nich szansą na lepszą jakość opieki nad dzieckiem. Komunikację oparliśmy przede wszystkim o edukację i doświadczenia mam, które już korzystają z wózków czy fotelików Espiro.

#TwojeEspiro

#milionpowodów

Opinie
użytkowniczek

Lifestyle

Linia
wizerunkowa

 

Mamy chętnie reagowały na publikowane treści. Nasze posty zdobyły ponad 5 000 reakcji, które były niemal w 100% pozytywne! Udało nam się zbudować naprawdę zaangażowaną społeczność.

 

Siła InstaStories

Na Instagramie kontynuowaliśmy komunikację wdrożoną na Facebooku.
Wykorzystywaliśmy jednak inne formaty, m.in. InstaStories, które okazały się strzałem w dziesiątkę
w przypadku Instamam.