KOKOworld to wiodąca europejska marka mody odpowiedzialnej. Marka poprosiła nas o kompleksowe wsparcie w wypromowaniu jej pierwszej dziecięcej kolekcji – KOKOkids. Naszym celem było stworzenie takich działań, które pozwolą zachować charakterystyczną, buntowniczą osobowość “dużej” marki i przenieść ją do nowej, dziecięcej rzeczywistości, jednocześnie trafiając do wymagających i żądnych jakości mam.
Opracowaliśmy strategii komunikacji kolekcji w Social Media od a do z. Zaczęliśmy od przygotowania założeń do sesji zdjęciowej, a potem było już z górki: Key Visual, dedykowane posty i działania kampanijne.
Stworzyliśmy podstawę i wzór do dalszych działań dla linii KOKOkids, a co najważniejsze trafiliśmy do niezwykle wymagającej grupy mam – fanek odpowiedzialnej mody i stylu życia.
Ciekawe kreacje połączone ze starannym planowaniem kampanii dały efekt w postaci 6-krotnie wyższego niż zakładany wzrostu sprzedaży.